مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 فروردین 1399 ساعت 17:402020-04-03سياسي

فارس من| یادمان شهدای پهله هنوز در صف مناقصه برای ترمیم


معاون مهندسی و موزه دفاع مقدس، گفت: یادمان شهدای پهله با توجه به بودجه ای که برای آن مد نظر قرار گرفته شده، در صف مناقصه برای ترمیم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، در آبان ماه سال 1398 در سامانه فارس من توسط مخاطبان فارس موضوعی تحت عنوان رفع مشکلات محوطه و مزار یادمان شهدای گمنام پهله دهلران مطرح شد.

در این راستا سال گذشته طبق مصاحبه و پیگیری به عمل آمده توسط خبرنگاران خبرگزاری فارس مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، گفت: برای رفع مشکلات محوطه و وضعیت نا مناسب مزار یادمان شهدای پهله اعتباری در نظر گرفته این و کار آن تا پایان سال به اتمام خواهد رسید.

از این رو با توجه به اینکه ارزشهای دفاع مقدس یکی از منابع مهم فرهنگی است و وظایف مسوولان و مردم نشر و ترویج ارزشهای دفاع مقدس است دوباره آن را مورد پیگیری قرار دادیم.

در این راستا مصطفی حسنی معاون مهندسی و موزه دفاع مقدس در گفت وگو با خبرنگار فارس در ایلام، گفت: در سال 1397، 20میلیون اعتبار به منظور رفع مشکلات درخواست دادیم که توسط شهرداری پهله به رفع مشکلات پیاده رو و اطراف مزار شهدا اختصاص داده شد و مشکلات را رفع کردیم.

وی افزود: سال 1398، 150 میلیون تومان موافقت نامه توسط شهرداری پهله امضا شده که هر اعتبار عمرانی تا تاریخ 4/30 سال بعد معتبر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| یادمان شهدای پهله هنوز در صف مناقصه برای ترمیم

فارس من| یادمان شهدای پهله هنوز در صف مناقصه برای ترمیم